Wednesday, April 26, 2017

ტექსტური რედაქტორი MS Word 2010



გაკვეთილის თემა
ტექსტური რედაქტორი MS Word 2010
სწავლების საფეხური
საბაზო საფეხური Vკლასი
მოსწავლის პროფილი
8მოსწავლე  
საგნის მასწავლებელი
მარინე გერაძე
გაკვეთილის მიზანი და შედეგები
ის ტექნV.3 მოსწავლეები  შეძლებენ სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევას და გამოყენებას ციფრული მასალის შესაქმნისას.
ის ტექ V5  მოსწავლეები შეძლებენ სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევას და გამოყენებას ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში.
შედეგი მიღწეულია თუ მოსწავლე
.აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულებას.
.ახდენს ტექსტური,გრაფიკული მასალის კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას.
.მუშაობს სხვებთან ერთად ამოცანის გადასაჭრელად. საჭიროების შემთხვევასი ითხოვს დახმარებას და ეხმარება სხვებს.
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლემ იცის Wordტექსტურ რედაქტორში ტექსტის გაფორმება,აბზაცები,სიმბოლოები,ფიგურების ,სურათების ჩასმა და მათზე მოქმედებები .
შეფასების საგანი
მოსწავლეები შეფასდება წინასწარ შემუშავებული შეფასების რუბრიკის საშუალებით.
სასწავლო მასალა ტექნიკური რესურსები
სახელმძღვანელო,კომპიუტერი,პროექტორი,MS Word2010ფაილი.MS PoverPoint,
გაკვეთილის მსვლელობა.
საკლასო მენეჯმენტი
A.1.აქტივობა საორგანიზაციო საკითხი
მეთოდი:მასწავლებელი  სლაიდების დახმარებით ახსენებს ქცევის წესებს,კითხულობს გაკვეთილის მიზანს და გაკვეთილის შეფასების რუბრიკას     4წთ
B.2.აქტივობა  შესრულებული დავალების შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად მართავს დისკუსიას. ელექტრონული რესურსის გამოყენებით კითხვებზე პასუხის გაცემით.აღწერს ტექსტური რედაქტორის ფანჯარას. 15წთ
3.აქტივობა: მასწავლებელი  აძლევს კონკრეტულ დავალებას ტექსტურ რედაქტორში.
მეთოდი: ეკრანზე გამოსახული დავალების შესრულება კომპიუტერთან.წყვილებში მუშაობა.18წთ.
C.4.აქტივობა. საშინაო დავალების დანიშვნა .მასწავლებელი ახდენს დავალების შეჯამებას .8წთ
მეთოდი: დაკვირვება,სიტყვიერი შეფასება, მოსწავლეებთან ერთად კომპიუტერში ელექტრონულ ცხრილის შევსებით წყვილების შეფასება და შესბამისი დიაგრამის კითხვა,შეფასების რუბრიკის მიხედვით მოსწავლეთა ინდივიდუალური შეფასება


No comments:

Post a Comment